Search This Blog

Thursday, April 4, 2013

Yeah..barang yang diorder dah sampai...

Keserabutan hari ni terubat bila barang-barang yang diorder dah sampai.. Aku beli buku & kain.hehhe.. malam ni nak baca.nak tau buku apa? Himpunan Ayat-ayat doa dan amalan drpd Al-Quran, Solat-solat sunat, aku beli jugak buku amalam-amalam mengandung nak bagi kat kawan yang tengah pregnant.. ramai member pregnant sekarang ni.alhamdulillah..sekali semua serentak..kang bersalin semua sekali..hehhehe..Aku ni ntah bila nak ada rezeki lagi..tapi kalau tak ada pun aku dah syukur sangat dengan kehadiran Harith, dia pun dah membawa seribu rahmat untuk aku n jak.

Ok..apa nak cite..nak letak picture sebenarnya tapi asyik lupa bawak cable.Esok kalau rajin boleh bawak.
Harith is so cute..semalam kesian dia, aku dah tido dulu dia macam gelisah nak tido tak ada orang nak tepuk..macam baby je..hehhehe.. aku terbangun n pegi sidai baju yang dah basuh tadi, tengok-tengok dia dah selamat tido.sian, mak tak de sebelah ye.. ok..ari ni mak ganti ok.



No comments:

Post a Comment