Search This Blog

Thursday, October 17, 2013

Produk NDZ - Nur Darwisyah Zaakirah

Assalamualaikum..







Muka aku memang jenis berjerawat dan kering. Banyak jugak try produk-produk lain tapi kesannya sekejap jelah..lepas tu sama je.hihihi.. Aku pun bukan jenis particular pasal muka sangat. Sekarang busy konon..tapi busy kerja-kerja harian kat rumah jelah.Kalau kerja kat opis agak stress lagila menjadi-jadi jerawat ni. lagi satu kalau period nak datang..lagila jerawat bersusun..pening mokcikk

Lama-lama aku dah malas..pakai Olay je. pencuci muka aku pakai Nuetrogena. Ini je yang ok dengan muka aku.

   Sampailah awal tahun 2013 ni masa tu balik Muar ada kenduri. Kak ngah Kak Su dan anak-anak sedara sibuk-sibuk cerita pasal produk NDZ ni. Macam gambo kat atas tu ada sabun dan krim. Aku dan biras, Kak maria pun saje nak menyibuk jugak. Try la. Eh sekali tengok ok pulak sesuai dengan muka. Muka pun jadi cerah sikit.. chewah.. Suka... suka...Masuk kotak ke 2 makin ok so aku teruskan sampai sekarang. Bukanlah terus takde jerawat tapinya jerawat cepat mengecut dan tak tinggal parut sangat. Aku puas hati sangat. Lagi satu senang nak order sebab Kak ngah dealer. Contact Habibah - 017-6314729 


Eh..eh.. nak tengok testimonial aku ke..hihihi

Tapi aku takde gambo sebelum la..selepas je ada..hihihi



No comments:

Post a Comment