Search This Blog

Monday, July 29, 2013

Klinik Pergigian Seksyen 7 Shah Alam

Gigi aku ari tu 3 hari sakit tak boleh nak makan. Jadi terfikir nak try klinik pergigian kerajaan sebab sebelum ni selalu pergi klinik private je. Sekali cabut gigi RM80.00. Sebelum pergi aku call dulu klinik pergigian ni. Dia kata boleh datang hari Isnin - Khamis, 8 pagi - 12 tgh. Tak ada appointment pun. Kalau private kena buat appointment. So, aku pergi hari Khamis sampai sana dalam pukul 8.10 pagi. Klinik pergigian ni kat tingkat 1. Memula masuk aku macam lost sikit nasib baik ada satu staff approached aku. dia tanya boleh saya bantu puan. Aku pun cakapla, saya nak pergi klinik gigi. Oh, Klinik gigi kena naik tingkat 1, kat bawah ni klinik pesakit luar. Wah, bagus la staff sini.

Bila aku naik Tingkat 1, kena register sebab aku tak pernah datang. Register RM1.00 je. Tak lama lepas tu nombor aku sampai. masuk bilik No.3. aku tengok ada 5 bilik. masa aku datang patient tak ramai lagi ada la 3-4 orang. Masuk dalam, doktor kata gigi aku kena cabut tak boleh nak tampal dah.Aku kata ok. Sama je procedure macam klinik private, dia bius 2 tempat then tunggu sekejap sebelum cabut.8.45 aku dah siap. Siap dapat MC lagi. hihihi.

Bila aku keluar dah ramai orang kat ruangan menunggu. Tapi aku rasa okla sebab urusan dia cepat dan ada 4-5 doktor. Lepas cabut bayar RM1.00 lagi. Keseluruhannya aku rasa sangat ok dah klinik gigi sekarang. Selalu baca review tak berapa nak bagus. Tapi bila experience sendiri sangat puas hati. Pukul 9 lebih aku dah sampai rumah. Doktor suruh datang untuk cuci gigi so aku ingat nak pergi lepas raya.




10 comments:

  1. klinik pergigian shah alam punya servis ni agak ok rupanya. siapa kata klinik kerajaan tak best

    ReplyDelete
  2. ada contact no. klinik x?

    kalu tampal/ bayar kena cas bp ek?

    share sama, ye!

    jzkk.

    ReplyDelete
  3. Dekat mna ni.. Xperasan klinik ni... Kerajaan kan

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Kat mana ni..blh bg full adress

    ReplyDelete
  6. Kat mana ni..blh bg full adress

    ReplyDelete
  7. Kat mana ni..blh bg full adress

    ReplyDelete
  8. Kat mana ni..blh bg full adress

    ReplyDelete
  9. Ni klinik kerajaan seksyen 7 ... mmg Baru pas pegi sana... murah rm4 je cabut.. sekejap je sebab tak ramai org dtg waktu cuti ni

    ReplyDelete
  10. hari public holiday dia open jgak ke.

    ReplyDelete