Search This Blog

Monday, April 1, 2013

Isnin yang serabut

Hari ni adalah hari yang serabut untuk aku n jak. Dari semalam harith kata dia ada sukan hari ni, tak payah bawak beg katanya..sekali pagi tadi sampai sekolah semua budak bawak beg, dah kena patah balik umah ambik beg dia.. disebabkan itu sampai sekolah dah lambat dan sangat jem..tau2 je lah dah 7 lebih , federal jem yang amat yang tak terjangkau dek akal.. hahhahhaa.. stress betulll la.. rasa malas keje je

aku ajak jak sarapan dulu kat mamak, pastu dia hantar aku gi office.. maka terpaksalah dia EL hari ni sebab dah terlampau lambat kul 9 baru samapi opis aku..sian jak.. sorrylah bang.. balik ni rasa nak bebel kat harith smpi malam.. di umur dia 8 tahun ni dia masih belum pandai terima arahan, selalu salah info je kalau dia yang sampaikan maklumat.. susah la, kadang2 tak tau betul ke tak apa dia kata.. lain cikgu suruh lain yang dia buat.. kesannya pada mak abah la. tak pasal2 abah kena el..

hmm..esok ada training kat KL.. dah terasa esok hari yang amat panjangggg untuk aku.. Ya Allah, permudahkanlah

No comments:

Post a Comment