Search This Blog

Tuesday, October 29, 2013

Sampai masa ku pergi jua...hihihi

Assalamualaikum

Aku dah kerja di company ni dah masuk 9 tahun. lama tu..apa yang buat aku bertahan mungkin environment yang flexible kot. Boss pun ok walau colleagues dah banyak yang keluar masuk. Aku selesa kat sini sebab tempat keje Jak pun dekat. Kalau apa-apa emergency dia boleh datang cepat.hihihi.
Kadang-kadang kalau cuti sekolah boss bagi bawak harith. Harith pun beruntung boss aku banyak bagi dia mainan.Kalau angpow ke duit raya ke mesti ada bahagian Harith sekali.

Tapi sejak big boss passed away last Dec, lady boss dah macam tak ada semangat nak teruskan business. So, lepas setahun dia rasa kena let go sebab dia dah tak boleh nak handle maybe sebab salah satunya faktor usia.

So, maybe by end of this year company akan close. Kalau ada rezeki insyaallah aku akan kerja kat shah alam. next year macam-macam adjustment nak buat kot. Start new again.

Rasanya banyak yang akan dirindui kat kelana jaya ni. Office ni dah macam rumah ke 2. macam-macam suka duka sepanjang lebih 9 tahun kat sini. Alololo.. kang meleleh pulaks. Nak buat macam mana, memang niat nak berhijrah tu dah lama tapi disebabkan kesihatan boss masa tu sampai lah dia meninggal sebab brain cancer aku masih setia jaga office..perancangan Allah itu lebih baik.. Aminnn

No comments:

Post a Comment