Search This Blog

Friday, September 6, 2013

Suka melepak bilik Harith

Tak tau la kenapa mak dan abah suka sangat lepak bilik anak ni. Bilik dia dah la kecik, sempit, mak abah lagi nak menyelit.. hahhaha..suruh anak tidur bilik sendiri alih-alih mak abah pulak tido sekali.. terbalik ni.

Semalam kan Harith tak berapa sihat.Tapi macam biasa, aku tepuk tepuk dia tidur dan aku mesti tertidur sekali. Biasanya Jak akan kejut soh masuk tidur kat bilik. Tapi semalam dia kejut aku bawak bantal 2 biji. Yang, ni bantal..pastu aku tengok dia bawak bantal dia selit tepi harith. Sedar-sedar aku dah tidur atas karpet, harith tolak aku sebab dia sempit abah dia kat sebelah. Sakit-sakit badan aku bila bangun pagi ni..hihihi..macam mana ni. soh anak tidur sendiri pastu malam-malam selit tido kat anak.

Tapi kan aku perasan bilik Harith best pulak. kecik tapi rasa luas. Kadang-kadang dia bebel..apa ni mak ni asyik duduk bilik saya.. alololo..Pagi tadi dia bising kata dia tido senget sebab abah ada kat sebelah.Oh.. hari ni dia cuti lagi semalam cirit birit sampai penat dia.Harap-harap hari ni dah ok sikit.

No comments:

Post a Comment