Search This Blog

Wednesday, September 4, 2013

Lamanya tak menulis

Nak kata sibuk tak juga sebab sekarang hanya ada satu batch training yang sedang berjalan dan akan habis hujung bulan ni. Tapi biasalah malas nak login..malas nak type..hihihi

Minggu lepas, abang aku Edy dan keluarga datang termasuklah adik, Emy dari Johor. Penuhla rumah aku , nasib baik area sini tak ada gangguan air macam sesetengah kawasan.Sabtu semua orang keluar jalan-jalan. Memandangkan Jak keje aku tak ikut diaorang berjalan. Aku macam bibik je la sibuk kat dapur masak untuk ramai tetamu.Aku suka sebenarnya masak banyak-banyak. habis pulak tu. Kalau kami bertiga je, semua makan sikit so, selalu lauk tak habis.Ni bila ramai yang datang happynya masak sebab mesti licin.Bising lah rumah aku hari tu dengan riuh rendah anak-anak sedara.

Petang Sabtu sempat pergi kerumah jiran ada yaasin dan open house. Malam pulak open house rumah kakak Jak, Kak ngah. Kenyang sangat, Jak kata dia senak perut..hihihi.

Minggu ni apartment aku ada buat open house, walaupun raya dah habis..hihi..makannnn lagiiiii ;) dengarnya menu sate, nasi hujan panas, ada gerai kuew tiaw. kambing???? oh tidakkkk (sambil tengok perut)




No comments:

Post a Comment