Search This Blog

Thursday, June 13, 2013

semuanya kacang merah!

Kadang-kadang bila tak dapat beli pau untuk Harith, aku beli roti kacang merah brand sweetie tu. kan lembut kan, inti dia pun sedap. Harith ok je, janji inti dia kacang merah. Bekal dia pun hari-hari bawak roti kacang.

2 hari lepas kan dia cerita roti dia hilang masa dia sembahyang dhuha. kesian plak. dia kata ada budak darjah satu nampak burung gagak ambik roti dia, sebab aku masuk dalam plastik je ka. aku tanya plastik ada? dia kata ada. memula nak kesian terus aku tergelak..hahhahha. ok start sekarang kena bawak bekas la untuk letak roti dia.

Rezeki dia semalam aku jumpa pau kacang segera kat kedai makan seksyen 8. Macam ni la rupanya:-


Sebungkus RM9.00. ok la kan. Hari tu aku cuba buat pau tak jadi... Jak suruh blaja buat. senang kalau terdesak tak jumpa pau segera ni.. hihihi.

Semuanya yang berkaitan kacang aku pun suka. Haa, aku suka ni:-

                                                             Mochi kacang..perghh.. sedap ni.

Ok.. stop cite pasal kacang-kacang ni..

Ini buku yang jiran aku kasi pinjam.sangat bermanfaat..kisah-kisah kehidupan yang boleh dijadikan panduan:-










1 comment:

  1. Kepada ibu harith, saya juga suka penulisan pahrol mohamad juoi.. jika puan belum membaca "cinta kerana Allah", saya cdangkan puan memilikinya.. :)

    ReplyDelete