Search This Blog

Friday, May 10, 2013

May juga bulan yang sibuk!

Assalamualaikum,

wah lamanya tak tulis sini. Seperti yang dijangka May juga bulan yang sibuk. Tapi tak la terlalu pack.

Minggu ni Jak on night shift..so, boring sikit la.Aku ngan Harith pukul 10.00 dah tidur. Sebelum tidur Harith mesti call abah dia wish Good Night.

Harith makanan kegemaran dia musim sekarang ialah pau kacang.So, hari-hari kena beli pau pulak. Lastly semalam aku dapat cari pau segera untuk dia. So aku tinggal kukus je la pagi-pagi untuk breakfast dia. Senang kan? dia breakfast dengan secawan milo. Bawak bekal lagi sebiji pau. so, berapa banyak pau aku perlu untuk seminggu? hehheeh.. ok, lepas ni muka Harith mesti macam kuih pau.. ;)

Sabtu ni aku ada yaasin rumah jiran dan juga aku akan babysit Imran, anak jiran. Harap-harap semuanya ok.

Maybe hujung bulan nak balik kampung sebab ada adik sepupu kawin.

itu jelah update, jak dah tunggu plaks ;)

No comments:

Post a Comment