Search This Blog

Friday, May 3, 2013

9th Anniversary - 30 April 2013

Tahun ni genap 9 tahun aku n jak hidup bersama..chewahh..kalau nak dikirakan banyak dah pengalaman pahit manis sama-sama. Jak macam biasa sentiasa ada dengan aku. bila dah lama hidup bersama ni dah masak dah perangai masing-masing. Kadang-kadang apa yang aku fikir dia dah sebut dulu. sampai aku pelik, "mcm mana abang tau ni"? "Jak tau dah".

Hujan petir, ribut banjir dia mesti hantar n ambik aku balik keje.walau sesusah mana pun dia. Ada sekali dia cuti kena balik Muar ambil mak petang dia dah sampai office ambik aku balik keje.Padahal aku dah prepare dah nak balik ambil bas. Sama jugak kalau dia ada keje kat KLIA, mesti hantar n ambil aku jugak.kalau dia lewat aku tunggu dia, kalau aku lambat dia plak tunggu aku. macam tu lah dia sejak kita org kenal sampai sekarang. my loyal driver..heheheh

Tahun ni tak ada yang special untuk anniversary kami. Last year, aku masak chicken chop utk anniversary n  malam-malam kami bermanja-manjaan merenung each other. hahaha. Tahun ni tak ada sebabnya aku bz kena assist training kat Sime Darby CC. kena gerak awal pagi. turun kereta aku wish jak, Jak terkejut, nampak sgt dia lupa tapi dia hantar sms wish masa aku kat hotel. Dia kata tak terasa, cepat masa berlalu. 

Dan aku tidak bernasib baik hari tu sebabpetang masa balik hujan yang teramat lebat, jem teruk kat damansara, pukul 8 malam baru dapat teksi dan jak tunggu kat kelana jaya 3 jam! bayangkan.. tapi takpelah, dia gi makan dulu, solat. Malam tu pukul 9 baru sampai rumah di shah alam. Kesian harith lambat ambil dari rumah mama dia.

Anyway, happy anniversary to Jak ku sayang..terima kasih untuk cinta dan kasih sayang selama ini. Sayang abang......




No comments:

Post a Comment