Search This Blog

Friday, January 18, 2013

Flu n Fever

Semalam aku mc, demam.dan selsema . selsema dah 2 hari aku makan panadol je.Nampaknya tak baik2 terpaksala ke klinik.Kita dah jadi mak2 ni mmg doalah sellau diberi kesihatan nak uruskan rumahtangga dan nak bekerja.. Bila check2 record dekat 3 tahun aku tak mc.. bukanlah tak pernah sakit dalam tempoh tu tapi masih ok lagi klu akan ubat.

ok, semalam aku buat apa? Pagi, susah sangat nak bangun, kepala terasa berat, tapi nak kena prepare breakfast utk Harith.. Lepas siap-siapkan Harith Jak hantar dia pergi sekolah, pastu aku melepek tidur lagi sampai kul 10 lebih.. makan brekafast n makan ubat, tido lagi..bangun, kemas2 sikit,bukak tv, fb.. kul 12 start masak apa yg patut.. Harith balik sekolah dalam kul 3.30...Petang aku rasa ok sikit lepas dah tido ntah berapa lama..aku fikir2 nak buat roti... so, google resepi.. dan try buat.. masa nak tunggu adunan tu naik 2x ganda, aku tertido.. sekali ku bukak sudah naik 4 x..kembong..hahhaahah.. apa la..tapi o k la.. Harith suka makan.. pagi ni dia mintak bawak bekal roti. next time boleh improve lagi roti aku ni.. senang sangat nak buat....


No comments:

Post a Comment