Search This Blog

Tuesday, January 15, 2013

Favourite TV Shows

Aku n Jak ada beberapa show yang kita org suka tengok sama-sama kat TV.. kalau cite yang masing2 minat, masing2 tengok ler sendiri. the other half buat hal lain

1) Perfect Match kat NTV7.. cite mencari jodoh gadis2 cantik, versi cina..participants cantik2 macam model.. saje suka2 tengok kriteria2 yang perempuan /lelaki suka pada pasangan.. tapi sebab rancangan ni pukul 6 ptg.. sekarang aku dah ada schedule untuk kelas mengaji, terlepaslah.. kalau aku tak tengok, Jak pun tak tengoklah..

2) Game Bola Sepak- aku tengok kalau Harimau Malaya main je.. tapi Harith tak suka kita org jerit2 tengok bola dia kata bising, selalu gaduh ngan dia

3) The Adventures of Merlin - ni pun kita org ikut setiap episod cuma utk season 5 ni.. waktu tak kena la.. macam final malam tadi terus 2 episode back to back kul 10 -12 mlm..Sekarang ni kul 10 aku dah tido sebab Harith dah start sekolah nak kena tido awal sbb nak bangun awal.. kat Diva pun start kul 8pm..masa tu tengah ajar Harith ngaji..pastu aku ngaji plak sementara tggu Isya'.. jadinya dah terlepas la banyak episode.. anyway, diva sure akan repeat balik kan..tunggu je la

4) 2 Days 1 Night - cite Korea yang sungguh lawaks.melibatkan celebrity2 yg terkenal..hari ahad kul 5.30pm

itu jelah kot.. sekarang ni musim maharaja Lawak Mega.. tapi dah last2 episode ni Johan plak sakit.. terus takde mood nak tengok Jozan.. Si Zizan ntah apa2 ..main2.. lawak macam tu takkan lah bernilai 1/2 juta ? tolong la..




No comments:

Post a Comment