Search This Blog

Friday, March 4, 2011

aku insaf...

mlm tadi aku berkesempatan hadir majlis tahlil n yasin utk seorang jiran yg baru meninggal.. arwah menyewa dan tak smpi setahun duduk kat sini..yang mengejutkan arwah masih muda dan tak diketahui sebab dia meninggal.. dia meninggal dlm kereta lps muntah darah.. masa tu on d way ke giant masa lunch tak silap aku..
aku tak kenal arwah tapi member2 sama tingkat ngan dia kenal la dia.. arwah belum kawin lagi.. insaff aku..lagipun skg penyakit membunuh dlm senyap , tanpa apa2 tanda.. masa jamuan pas tahlil, ada berborak ngan jiran yg pun cerita ttg member kat opis dia pun sama, meninggal mengejut.. dia cuma demam n satu hari tu dia pengsan , bawak gi hosp. dah meninggal..doc kata cancer servik stage 4..hm.. takutnye
insaf aku.. bekalan ke "sana" pun tak cukup lagi..maut boleh dtg bila2 masa.. semoga kita beringat dan sama-sama mengingati satu sama lain..Al-Fatihah utk arwah...........

No comments:

Post a Comment