Search This Blog

Tuesday, March 1, 2011

My SUPER Man...

Minggu ni Jak kena shift malam..sedeynya..aku tido berdua ngan harith le jawabnye.. semalam 2nd nite, sebelum tido Harith kate rindu kat abah,.. alahai.. sebab masa tido biasa abah dia la yg melayan dia..mak nye dah selamat tidoo dulu..nak buat camner..

kalau kena shift malam, rutinnnye jadi camni,, Jak balik lebih kurang kul 6 pagi, masa tu aku baru bangun, pas siap2,Jak anto aku gi keje..pastu anto Harith gi sekolah.. pastu baru dia balik umah tido (tak tau la dpt tido ke tak).. pastu kul 5 ptg amik aku kat opis kelana jaya..balik umah.. dia pegi main takraw pulaks kat bwh ( ni mmg rutin dia hari-hari ngan geng2 dia) tak kisah lah keje malam ke siang.. tak penat ke ek? aku yg tengok yg penatttt..pastu dalam kul 7 dia chow gi keje..

rutin aku pun berubah waktu malam. biasa aku relax2 je sambil tengok tv. tapi aku masak plak utk esok.. tak payah laki aku kuar gi cari lunch esoknye. dan malam aku tido pun awal... boringnye laki aku takde...

Tapi dia mmg superman aku la.. setiap kali aku perlukan dia mesti ada ngan aku heheheeh.. LOVE U ABANG..

No comments:

Post a Comment