Search This Blog

Monday, March 25, 2013

Balik Kampung kenduri

Ahad lepas sepupu, Comel kawin. Disebabkan Jak keje sabtu , maka terpaksalah bertolak Sabtu petang dalam kul 6. Sampai Kulai dalam pukul 11 mlm gak la disebabkan jemm di tempat biasa (Nilai-Seremban). Berhenti kat Air Keroh solat n Harith pulak nak makan KFC..adoii..beratur panjang tuuu. masa beratur pulak, belakang aku ada chinese baby yang didukung oleh ayah dia..dia suka cuit2 tudung aku plak..bila aku nak dukung taknak pulak.. hehhehe..ok, akhirnya dapat gak harith makan dengan riang rianya..

Sampai kat Kulai terus ke rumah Moksu.. sangat gamat dengar orang berkaraoke.. rupanya abang aku si Edy.. cheh.. sesekali balik Kulai jumpa sedara mara adalah sangat happy.miss atuk

ok.. semalam sebelum balik salam semua sedara mara ada yang tak kenal n mak baru kenalkan. memula aku ingatkan nak salam cepat2 cabut.. hahhaha..tapi terperangkap plak mak bungkuskan nasi minyak yang atuk ngah masak dibantu abah sangatlah sedap... pangku anak sedara, si Mia dia sungguh mengantuk..ok2 pass dia pada Emy dan aku cabutt lepas mak bungkuskan nasi dan lauk yang sangatlah banyak.. thank you mak.. sampai2 shah alam terus panaskan, lps maghrib kami makan dengan gumbira... hehheheh

No comments:

Post a Comment