Search This Blog

Wednesday, February 23, 2011

penatnya...

smlm seharian di dewan perdana felda utk assist training.. yg best nya kat dewan perdana dia punya makanan ler.. felda dsaji mmg superbbb....

balik pulak mengadap jem kat kl ngan hujan lagi.. took 1 hour to reach office.. aduhaii.. penatnya badan..

dah sampai umah, cepat-cepat ke dapur, masak nasi, buat sup ayam.. semalam ada ikan bakar mintak tulun emy panaskan.. jadikkk la tuh...Harith dah sibuk plak nak makan.. aku soh dia makan sendiri sbb aku pun nak mandi n solat.. and pas maghrib ingat nak lelapkan mata kejap sementara tunggu Isya'.. tapi baru nak lelap mata, budak kecik Harith ni kacau aku plaks..

Harith:  Mak, kenapa mak baring, mak sakit kaki ke.. pening kepala?
Aku:  Mak penat la.. sakit kepala
Harith: oh.. nanti jap nak ambik minyak kapak (sambil terus berlari kuar bilik carik minyak kapak)

tak lama pastu dia masuk, sapu minyak kapak kat kepala aku..adoi la.. dia sapu nasib baik tak kena mata aku.. kalau tak..

Harith: nanti kalau mak sakit lagi, mak spau minyak ni ye.. kita nak kuar nak main lego..


eh.. tak sampai 5 minit dah masuk bilik aku balik..bawak dia punya lego.. gi cite kat aku apa design yang dia buat la.. alamak tak boleh aku nak lelapkan mata jap..sabo je ler...

No comments:

Post a Comment